Associació Veïnal del Raval vos convida a la XIII Convocatòria d’Engalanament de Carrers, anima al veïnat a preparar-se per a les festes de Sant Joan, decorant els seus carrers per a donar color, vistositat i alegria a la festa del nostre barri. Es pretén, així, crear espais de participació i convivència veïnal amb un esperit de germanor, a més de conservar la tradició d’engalanament dels carrers.

BASES

PARTICIPANTS

  • Pot participar tot el veïnat del barri del Raval.

DADES DE CELEBRACIÓ

  • La decoració haurà d’estar visible des del dissabte 13 fins al 25 de juny, com a mínim.
  • Cada carrer podrà decidir el moment de la seua retirada

INSCRIPCIÓ

  • La inscripció podrà fer-se fins el 6 de juny.
    ➢ Omplint la fitxa en línia: https://raval.es/carrers2026
    ➢ Mitjançant l’imprés, que es podrà trobar en diversos establiments del barri.
    ➢ Descarregant el formulari: https://raval.es/dox/carrers2026.pdf
  • En cas de necessitar tall de trànsit per a la decoració o el sopar de cabasset al carrer, s’ha de comunicar prèviament a l’Ajuntament, per seu electrònica.
  • Si la comunicació es fa mitjançant l’Associació Veïnal, el plaç d’inscripció finalitza el 15 de maig.
  • Els formularis impresos s’hauran de deixar a la bústia que l’Associació té al Centre Social o enviar-los per email a info@raval.es

DECORACIÓ I MUNTATGE

  • L´engalanament pot ser d’una plaça, d’un carrer, un tram d´aquest, un edifici o un domicili.
  • El tema de la decoració és lliure.
  • Els elements de la decoració no podran suposar un obstacle per a la circulació de vehicles i vianants, i els que es pengen als carrers on circulen vehicles hauran d’estar a una distància, almenys, de 4,5 metres de terra.
  • No s’admetrà que la decoració faci menció a marques comercials o empreses.

PARTICIPACIÓ I OBSEQUIS

  • Els carrers i places participants podran replegar un val de 25€ per materials quan es confirme la seua inscripció (*)
  • En la mesura que ho permeta el volum de patrocinis i col·laboracions, l’AV Raval lliurarà obsequis per a tots els participants inscrits.
  • La distribució/valoració dels obsequis correspondrà a un jurat format per 5 persones vinculades al barri i/o el món artístic.
  • La seua decisió serà secreta i inapel·lable, i es decidirà immediatament després de la cercavila recorrent el carrers engalanats el dissabte 13 de juny.
  • Per a valorar, el jurat tindrà en compte els següents criteris: l’estètica, l’originalitat, l’harmonia, la qualitat artística, la creativitat, el disseny, la innovació i la utilització de material reciclat i/o reutilitzat.
  • La relació dels obsequis es comunicarà als participants el diumenge 14 i a partir del dilluns 15 podrà retirar-se de la seu de l’AV Raval al Centre Social del barri.
  • Els regals no retirats abans de l’1 d’agost de 2026 es sortejaran entre els participants o quedaran per la convocatòria de 2027

(*) Aquest val es patrocinat pel Districte 1, i es podrà fer servir únicament en productes de Pintures J.A.V/El Peix (Antonio Flores, 11) i caducarà el 6 de juny de 2026.
Cas d’haver excedent en eixa data s’oferirà a la resta de carrers/places participants

Acceptació de bases i decisió del jurat

  • El fet de participar en el Concurs implica el coneixement i l’acceptació de totes i cadascuna d’aquestes bases.

      Més informació:
      info@raval.es
      tlf/wasap 633 971 670